Fenerbahçe’den Süper Kupa Maçına Gönderme! Fenerbahçe, Galatasaray’ı Yenerek Şampiyonluk Umutlarını Taşıdı Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig’in 37. haftasında deplasmanda 10 kişi kaldığı maçta Galatasaray’ı 1-0 yenerek şampiyonluk umutlarını son maça taşıdı. Fenerbahçe’den Sosyal Medya Hesabından Gönderme Paylaşımı Fenerbahçe, Süper Kupa maçına U19 takımı ile çıkıp hemen başında sahadan çekilmesinin ardından Galatasaray’ın U19 takımına karşı atılan gollerle…
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig’in 37. haftasında deplasmanda 10 kişi kaldığı maçta Galatasaray’ı 1-0 yenerek şampiyonluk umutlarını son maça taşıdı.
Fenerbahçe, Süper Kupa maçına U19 takımı ile çıkıp hemen başında sahadan çekilmesinin ardından Galatasaray’ın U19 takımına karşı atılan gollerle ilgili sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.
Fenerbahçe, Galatasaray’ın U19 takımına karşı atılan gollerin sevincini ve lig maçında elde edilen galibiyeti hatırlatarak, “Bakın bu sefer kimler geldi” ifadesine yer verdi.
Bakın bu sefer kimler geldi. 😎

https://twitter.com/Fenerbahce/status/123456
Reklam & İşbirliği: [email protected]